به افتخار اصغر فرهادی
این وب واسه اوناییه که اهله دلن پس از همین حالا ورود بیدلان ممنوع
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

به نظرت مشکلات این وب چیه؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود بیدلان ممنوع و آدرس coolgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 166
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 69961
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 245

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 166
:: باردید دیروز : 13
:: بازدید هفته : 300
:: بازدید ماه : 300
:: بازدید سال : 1416
:: بازدید کلی : 69961
به افتخار اصغر فرهادی


* چه عمری گذشت تا باورمان شد،آنچه که باد بود ما بودیم....

(خاطرات)

 

باز در چهره خاموش خیال

  خنده زد چشم گناه آموزت

باز من ماندم  و غربت دل
 

حسرت بوسه هستی سوزت

 

 

 

باز من ماندم و یک مشت امید 

 

 

یاد آن پرتو سوزنده عشق

 

 

که ز چشمت به دل من تابید

 

 

باز در خلوت من دست خیال

 

 

 

صورت شاد تو را نقش نمود

 

 

 

بر لبانت هوس مستی ریخت

 

 

در نگاهش عطش طوفان بود

 

 

یاد آن شب که تو را دیدم و گفت

 

 

دل من با دلت افسانه عشق

 

 

چشم من دید در آن چشم سیاه

 

 

نگهی تشنه و دیوانه عشق

 

 

 

یاد آن بوسه به هنگام وداع

 

 

 

 

بر لبم شعله حسرت افروخت

 

 

 

 

یاد آن خنده بیرنگ و خموش

 

 

 

 

که سرا پای وجودم را سوخت

 

 

 

 

رفتی و در دل من ماند به جای

 

 

 

 

عشقی آلوده به نومیدی ودرد

 

 

 

 

نگهی گمشده در پرده اشک

 

 

 

 

حسرتی یخ زده در خنده سرد

 

 

 

 

آه اگر باز به سویم ایی

 

 

 

 

دیگر از کف ندهم آسانت

 

 

 

 

ترسم این شعله سوزنده عشق

 

 

 

 

 

آخر آتش فکند بر جانت

 

 

 

 

(فروغ فرخ زاد)

 

 

 

 

رویای تو) (

 

 

 

 

 

به چه تشبیه کنم آن رخ زیبای تو را

 

 

 

 

 

 

به چه مانند کنم چشم دل آسای تو را

 

 

 

 

 

 

به کدامین غزل و شعر بباید گفتن

 

 

 

 

 

 

قطره ام من چه کنم آن دل دریای تو را

 

 

 

 

 

 

سر به بالین دلم گر نهم و خواب روم

 

 

 

 

 

 

خواه در خواب ببینم دل شیدای تورا

 

 

 

 

 

 

نا گاه تو به یکبار به رخم چشم زدی

 

 

 

 

 

 

آه افسوس که دارم همه رویای تو را

 

 

 

 

 

 

من بر آنم که به لبخند تو جان خواهم داد

 

 

 

 

 

گر شود دور کنم از همه سیمای تو را

 

 

(آغازو پرواز)



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ميلاد در تاریخ : 1390/10/29/4 - - گفته است :
سلام ... اينجا خيلي خوشگل شده ها ... خسته نباشي پاسخ:سلام آقا میلاد مرسی چشمات خوشگل میبینه...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید